Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Βιογραφικό

Καλώς ήρθατε στο BLOG Μου!

Αυτό είναι ένα blog μόδας! Υπό κατασκευή για την ώρα!
Έχω σκοπό απλά και μόνο να παρουσιάζω μόδα, στυλ, και αντικείμενα που θεωρώ εγω ωραία και μόνο. Είναι καθαρά προσωπικό στυλ και δεν έχω ΙΔΕΑ απο που εμπνέομαι. Αφορά την προσωπική μου καθημερινότητα και ταξίδια, ότι βρίσκω ενδιαφέρον και αξιομνημόνευτο.Έχει τύχει λοιπόν κάποια άτομα να συμπαθήσουν το ντύσιμο μου. Θέλησα να μαζέψω λοιπόν όσα ΣΤΥΛ έχω συλλέξει και να τα παρουσιάσω σε ένα site.
Σκοπός του blog είναι να παρουσιάσει έξυπνες ιδέες για στυλ με απλά ρούχα η αξεσουάρ που έχουμε ηδη στο σπίτι η κάτι παλιό, η κάτι νεο που όμως θα είναι πολύ πολύ φθηνό η hot trends απο γνωστά brands και προτάσεις για οικονομικό shopping. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στις περισσότερες από σας και φυσικά...

Ελπίζω να σας αρέσει! Καλό σερφάρισμα! :*

Find out more on Chictopia :  http://www.chictopia.com/LindaShepered
and on Instagram : lindakiss__